chtzt@meta.ua (0372) 52-65-00
Ми в соціальних мережах:
Дистанційне навчання

Загальноосвітній цикл

До циклової комісії загальноосвітніх дисциплін входять:

Федінчук Юлія Іванівна

голова циклової комісії,

спеціаліст вищої категорії (“Фізика і астрономія”)

Портфоліо

 

Остапюк Іван Степанович

спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист (“Фізична культура”) 

Портфоліо

Глевич Тетяна Валеріївна

спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист (“Основи правознавства” та “Економіка”)

Портфоліо

Музика Алла Петрівна

спеціаліст вищої категорії, 

викладач-методист (“Математика”)

Портфоліо

Попович Мирослав Михайлович

спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист (“Інформатика”)

Портфоліо

Тодорук Любомир Дмитрович

спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист (“Історія України”)

Портфоліо

Сич Тетяна Владиславівна

спеціаліст вищої категорії (“Хімія”, “Біологія і екологія”)

Портфоліо

Кравченко Ганна Олексіївна

спеціаліст вищої категорії (“Українська мова” та “Українська література”)

Портфоліо

 

Боднарюк Олена Георгіївна

спеціаліст вищої категорії (“Німецька мова”)

Портфоліо

Терновська Наталія Михайлівна

спеціаліст вищої категорії (“Українська мова” та “Українська література”)

Портфоліо

Мартин Михайло Богданович

спеціаліст першої категорії (“Математика”)

Портфоліо

Чупрун Єлизавета Петрівна

спеціаліст вищої категорії (“Зарубіжна література”, “Українська мова” та “Українська література”) 

Портфоліо

Маслюк Володимир Романович

спеціаліст першої категорії (“Фізична культура”)

Лягу Георгій Васильович

спеціаліст вищої категорії,

викладач-методист (“Захист України” та “Безпека життєдіяльності”)

Доротюк Ольга Михайлівна

викладач-спеціаліст (“Іноземна мова”)

Діяльність викладачів

Декади циклової комісії загальноосвітніх дисциплін

З метою вдосконалення професійної підготовки викладачі циклової комісії загальноосвітніх дисциплін підвищують свій професійний рівень та удосконалюють педагогічну майстерність за

основними напрямами підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;
  • створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;
  • мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.

в різних закладах освіти та шляхом інформальної освіти (самоосвіти)

(у тому числі участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо)