Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК.1 Історія та культура України (Історія: Україна і світ)
ОК.2 Основи правознавства (Громадянська освіта)
ОК.3 Основи економічної теорії
ОК.4 Основи екології (Хімія, біологія і екологія)
ОК.5 Безпека життєдіяльності та цивільний захист
ОК.6 Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК.7 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ОК.8 Фізичне виховання (Фізична культура)
ОК.9 Інженерна і комп’ютерна графіка
ОК.10 Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання
ОК.11 Технічна механіка
ОК.12 Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство
ОК.13 Електротехніка, електроніка
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
ОК.14 Вступ до фаху (Технології)
ОК.15 Автомобілі
ОК.16 Автомобілі з альтернативними силовими установками
ОК.17 Автомобільні експлуатаційні матеріали
ОК.18 Правила і безпека дорожнього руху
ОК.19 Електричне та електронне обладнання автомобілів
ОК.20 Технічна експлуатація автомобілів
ОК.21 Діагностика Автомобілів
ОК.22 Охорона праці в галузі
ОК.23 Організація сервісу на станціях технічного обслуговування
ОК.24 Основи технології ремонту автомобілів (кп)
ОК.25 Теорія автомобілів
ОК.26 Економіка, організація і планування роботі підприємств (кп)
Практична підготовка
ОК.27 Навчальна практика
ОК.28 Навчальна демонтажно-монтажна практика
ОК.29 Навчальна практика з технічного обслуговування і ремонту автомобілів (на отримання робітничої професії)
ОК.30 Виробнича технологічна практика
ОК.31 Виробнича переддипломна практика
ОК.32 Кваліфікаційна (дипломна) робота
Атестація здобувачів фахової передвищої освіти
ОК.33 Єдиний державний кваліфікаційний іспит
ОК.34 Захист кваліфікаційної (дипломної) роботи