Освітні компоненти, що формують загальні компетентності
ОК.1 Українська мова (за професійним спрямуванням)
ОК.2 Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
ОК.3 Основи суспільних наук
ОК.4 Основи економічної теорії
ОК.5 Технічна механіка
ОК.6 Безпека життєдіяльності
ОК.7 Інженерна і комп’ютерна графіка
ОК.8 Електротехніка і основи промислової електроніки
ОК.9 Екологія (Хімія, біологія і екологія)
ОК.10 Охорона праці
ОК.11 Історія української державності і культури (Історія: Україна і світ)
ОК.12 Фізичне виховання (Фізична культура)
Освітні компоненти, що формують спеціальні компетентності
ОК.13 Технологія галузі (Технології)
ОК.14 Конструкція вагонів
ОК.15 Технічна експлуатація залізниці і безпека руху
ОК.16 Автоматичні гальма рухомого складу
ОК.17 Організація перевезень вантажів і пасажирів
ОК.18 Організація і планування роботи вагонного господарства
ОК.19 Технологія ремонту вагонів
ОК.20 Холодильні машини та установки кондиціонування повітря
ОК.21 Обслуговування рухомого складу
ОК.22 Електричне обладнання рухомого складу
Практична підготовка
ОК.23 Навчальна практика в майстернях
ОК.24 Навчальна практика на виробництві
ОК.25 Технологічна практика
ОК.26 Переддипломна практика
ОК.27 Кваліфікаційна (дипломна) робота
Атестація здобувачів фахової передвищої освіти
ОК.28 Захист кваліфікаційної (дипломної) роботи
ОК.29 Кваліфікаційний іспит (КІ) до введення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту