- Це подія пройшло.
7 березня 2024 року Чернівецький транспортний фаховий коледж став центром дискусій та обміну досвідом щодо актуальних питань виховної роботи. Методичне об’єднання заступників директорів з виховної роботи закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області об’єднало у своїй роботі 17 закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області та ЗФПО Донецької, Хмельницької, Вінницької та Дніпропетровської областей.
Із вступним словом звернулися до присутніх: Володимир Димитрюк, директор коледжу, Тетяна Глевич, керівник методичного об’єднання та Микола Семенюк, методист ради директорів ЗФПО Чернівецької області.
Програма засідання охопила наступні питання:
• Нормативні документи: Тетяна Глевич (Чернівецький транспортний фаховий коледж) окреслила ключові аспекти, що регламентують роботу заступників директорів з виховної роботи.
• Національно-патріотичне виховання: Тетяна Білецька (Кам’янець-Подільський фаховий коледж індустрії, бізнесу та інформаційних технологій) поділилась досвідом впровадження Концепції та Стратегії утвердження української ідентичності.
• Герої-випускники: Рустам Береза (Дніпровський фаховий коледж залізничного транспорту та транспортної інфраструктури) розповів про мужніх випускників Дніпровського коледжу, які стали на захист України.
• Виховна робота в умовах воєнного стану: Вікторія Плоха (Слов’янський фаховий коледж транспортної інфраструктури) окреслила особливості та виклики цього напрямку.
• Студентське самоврядування: Андрій Капаци (головний спеціаліст відділу координації діяльності закладів фахової передвищої, вищої освіти і науки Департаменту освіти і науки ОДА, голова Студентської ради при Департаменті освіти і науки ОДА) та Світлана Онуфрійчук (Вінницький транспортний фаховий коледж) підкреслили важливість участі студентів в управлінні закладом освіти та їх самореалізації.
• Співпраця з практичним психологом: Наталія Курилюк (Кіцманський фаховий коледж) та Лілія Пендус (Чернівецький транспортний фаховий коледж) наголосили на цінності синергії у роботі заступника директора та практичного психолога.
Захід відзначався:
• жвавим обміном думками;
• практичними порадами;
• атмосферою єднання та підтримки.
Учасники отримали:
• цінні знання;
• методичні рекомендації;
• нові ідеї та натхнення.
Засідання стало платформою для конструктивного діалогу, обміну досвідом та визначення пріоритетних напрямків розвитку виховної роботи в закладах фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану.
Організатори висловлюють щиру вдячність усім за активну участь