- Це подія пройшло.
З 16 по 23 квітня у коледжі відповідно до плану виховної роботи пройшли батьківські збори. Враховуючи карантинні обмеження їх довелося провести в онлайн режимі. Основними темами були питання освітнього процесу в умовах карантину та покращення міжособистісного спілкування у сім’ї.
Другий семестр розпочався з дистанційного навчання і кожен з учасників освітнього процесу певною мірою відчули, як це – вчитися онлайн, як контролювати освітній процес користуючись гаджетами, переживати, чи не зникне зв’язок або Інтернет. На важливості співпраці студентів, батьків і викладачів наголосила заступниця директора з виховної роботи Тетяна Глевич.
Завідуючі відділеннями Сергій Урсатий та Дмитро Грудей приєднувалися згідно графіку зборів до груп відділення, адже збори проходили окремо по групах. Збори розпочалися з питань організації освітнього процесу в умовах карантину. Дистанційне навчання в ЧТФК здійснюється на різних платформах: Moodle, SMLS, Google Classroom, Classtime, Microsoft Teams, з використаннях різних програм і форм. Для швидкісного обміну інформацією використовуються програми з обміну повідомленнями, такі як Viber, WhatsApp, Telegram, що дає можливість працювати в режимі реального часу. Зі слів директора коледжу Володимира Димитрюка: «Ми робимо все можливе щоб кожен студент мав рівні можливості доступу до освітнього процесу».
Викладачі коледжу, які приєднувалися до груп де викладають, ознайомили батьків з планами коригування в освітньому процесі у разі виходу на очне навчання, зазначивши, що обов’язково кожний викладач зі свого предмету перевірить конспект, виконання індивідуальних завдань з яким працював студент під час дистанційної форми: чи був активним, чи виконував всі завдання, чи допускав помилки.
Тамара Кривохижа, практичний психолог коледжу, ще раз нагадала батькам про те, що на процес навчання впливають взаємостосунки у сім’ї, надала поради щодо заходів, які можуть покращити міжособистісне спілкування у сім’ї, визначити рівень самооцінки особистості дитини, допоможуть зрозуміти її життя за межами сім’ї. Батьки також змогли поспілкуватися з класними керівниками груп, розглядалянувши насамперед питання успішності та відвідування студентів. Батькам нагадали якої загрози може завдати певний контент у соціальних мережах молодим людям та які заходи безпеки перебування дітей в Інтернеті можливо застосовувати.
Пам’ятка батькам щодо профілактики суїцидальної поведінки дітей